piątek, 28 lutego 2014

Książki- domowe biblioteki.

Kiedy byłam dzieckiem czytanie książek było dla mnie utrapieniem, lektury szkolne czytałam tylko wtedy kiedy wiedziałam, że nauczyciel będzie sprawdzał znajomość treści. Książki w ogóle mnie nie interesowały, były nudne, grube i marnowały mój czas.

Wszystko zmieniło się kiedy zaczęłam czytać ,,Mistrz i Małgorzata" Michaiła Bułhakowa była to moja lektura obowiązkowa. Zawiłość i nieprzewidywalność powieści sprawiły, że zaczęłam interesować się książkami. 

Dopiero wtedy dostrzegłam atuty czytania i tego jak zmienia to nasze samopoczucie, przeprowadza przez cały wachlarz emocji, rozwija wyobraźnię, powiększa zasób słów oraz najważniejsze przenosi nas w inny świat, świat który sami tworzymy w naszej głowie.

Od tego czasu moja domowa biblioteka stale się powiększa bo nie dość, że książki zapewniają miły relaks to dodatkowo pięknie wyglądają i zdobią nasze wnętrza. 

Domową bibliotekę można urządzić na wiele sposobów w zależności od tego ile miejsca możemy na nią przeznaczyć. Zaczynając od jednego kawałka ściany kończąc na całym pokoju. Półek i regałów na rynku jest mnóstwo, mamy możliwość kupienia ich w każdym kształci i wielkości, zasób kolorów jest nieograniczony. Urządzając pokój jako bibliotekę najlepiej zamówić regały na zamówienie będą wtedy idealnie pasować do naszego wnętrza.  














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz