czwartek, 27 lutego 2014

Paletowy szał.

Od pewnego czasu obserwuję modę na przerabianie zwykłych palet euro na różne przedmioty domowego użytku. Na początku podchodziłam do tego bardzo sceptycznie, dziwił mnie ten pomysł i nie widziałam w tym żadnego sensu, natomiast teraz to szaleństwo ogarnęło także mnie.

Z podziwem obserwuję wszystkie rzeczy jakie można stworzyć ze zwykłej palety, zadziwia mnie kreatywność tych osób i taka fala pomysłów. Napotkałam już takie przedmioty jak ławy, fotele, łóżka, półki, wieszaki nawet całe ścianki stworzone z palet! Ilość pomysłów jest nie do opisania.

Cena palety waha się od 15 do 30 zł, stosunkowo nie dużo. Ważny jest impregnat i przygotowanie palety czyli wcześniejsze zeszlifowanie, reszta elementów zależy od tego co to ma być i według tego ile chcemy przeznaczyć na taki przedmiot. 

Możemy stworzyć coś fantastycznego z niewielkim wkładem finansowych, świetną zabawą, wyjątkowym przedmiotem na koniec i dumą ze zrobienia samodzielnie elementu wystroju naszego wnętrza. 

W tym szaleństwie sama postanowiłam coś zrobić, nie wiem jeszcze co to będzie ale mam już przygotowaną paletę, szlifierkę oraz impregnat. W weekend będę działać!:)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz