środa, 12 marca 2014

Fototapeta.

Fototapety znalazły zastosowanie wszędzie. Na początku używano ich na ścianach, w tej chwili można je znaleźć na drzwiach, szafach, w szybach kuchennych czy na płytkach ceramicznych. Szaleństwo na nie trwało bardzo długo, używano je niemalże wszędzie. W tej chwili powoli odchodzą, a na ich miejsce wskakują panele 3D.

Fototapety z jednej strony są rozwiązaniem dla leniwych ponieważ nie wiem co zrobić ze ścianą w sypialni, nie mam na nią pomysłu więc nakleję fototapetę będzie tak ładnie zapełniać pustą przestrzeń. Z drugiej jednak strony doskonale sprawdzają się w małych pokojach bo kiedy użyjemy motywu z głębią to optycznie go powiększą. Fajnie sprawdzają się również w pokojach dziecięcych czy młodzieżowych dzięki nim nadamy temu pomieszczeniu taki klimat jaki dziecko sobie wymarzy.

Powstało mnóstwo sklepów internetowych z fototapetami które oferują miliony motywów,  dodatkowo można również zrobić fototapetę ze swojego zdjęcia. Mamy możliwość wybierania papieru różnej jakości od bardzo sztywnego i grubego po leciutki i niewidoczny. Jak już wybierzemy wzór i gramaturę to czas na montaż. Według niektórych nic trudnego, ja nie miała bym chyba cierpliwości. Sposób przyklejenia do ściany zależy od fototapety jaką wybierzemy czasem jest potrzebny zwyczajny klej, a czasem specjalny który trzeba dokupić od razu w tym samym sklepie. Niektóre sklepy oferują usługę montażu, są firmy które zajmują się tylko tym bądź bądźmy odważni i spróbujmy sami:)

Ceny fototapet są przeróżne, wszystko zależy od rozmiaru i jakości, ale są to w niektórych przypadkach groszowe sprawy.

Nie dodałam na początku, że fototapetę możemy zamówić w takim rozmiarze jakim sobie tylko zapragniemy tu nie ma ograniczeń.










5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W tym momencie możemy zrobić tapetę z każdego zdjęcia, wzoru:)

      Usuń
  2. Piękne są wszystkie, ale najładniejsza jak dla mnie ta z mostem. To o ile mnie oczy nie mylą Vasco Da Gama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia fototapet, ja sama myślałam o czymś takim długi czas aż w końcu zdecydowałam się na ofertę Galeria Plakatu i był to strzał w dziesiątkę. Jestem osobą, która lubi ciepłe kolory i dzięki nim udało mi się stworzyć salon w którym czuję się na prawdę jak u siebie. Myślę, że wybór fototapet zamiast bezdusznych farb jest dobrym wyborem

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie prezentują się te fototapety, chyba będę musiała sobie taką w przedpokoju zrobić. Muszę tylko znaleźć jakiś ładny wzór, który będzie pasować do jasnego pomieszczenia. Super wpis, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń