środa, 26 marca 2014

Garderoba.

Własna garderoba jest marzeniem każdej kobiety, dla mnie nie tyle jest ona marzeniem co bardzo funkcjonalnym i zaoszczędzającym czas pomieszczeniem.

Od zawsze miałam skłonność do rozrzucania ubrań po pokoju, w dosłownym znaczeniu wrzucania ich do półki i upychania. Pewnie dlatego, że moja szafa nie zachęcała mnie do utrzymywania porządku, była niefunkcjonalna, a utrzymanie w niej porządku było ciężkim wyzwaniem.

Dlatego garderobę uważam za najbardziej potrzebne i funkcjonalne pomieszczenie w domu lub mieszkaniu, dzięki temu nie musimy wyszukiwać ubrań z dna półki, nie musimy tracić czasu na szukanie ulubionej koszuli która jest na jednym wieszaku z 4 innymi bądź nie zapomnimy o super sukience która była ukryta gdzieś na ostatnim wieszaku. Jeżeli zaprojektujemy garderobę według naszych potrzeb mamy gwarancję bezstresowych poranków, bez stwierdzenia ,,nie mam co na siebie włożyć":)

Co jest istotne w garderobie?
- drążki na wieszaki, powinny zapewniać miejsce zarówno na długie płaszcze jak i spodnie czy koszule,
- szuflady na bieliznę, aby każda jej część miała oddzielne miejsce,
- drążek na paski, szale i szaliki,
- półka na dodatki,
- miejsce na buty,
- wieszaki bądź półki na torebki,
- miejsce na pudła do przechowywania sezonowych ubrań,
- lustro tak, żeby co chwilę nie biegać przez pół domu do łazienki,
- fajnie jak uda się wygospodarować miejsce na kosmetyki i zrobienie toaletki
- dużo szuflad bo ich nigdy za wiele,
- kartony do przechowywania rzeczy ,,niepotrzebnych, ale i tak ich nie wyrzucę",
- krzesełko, sofka czy pled tak w razie gdybyśmy się zmęczyły przymierzaniem setny raz tego samego.

Jak dla mnie elementy niezbędne, zapewniające komfort i przyjemne użytkowanie, ale jak pisałam wcześniej garderoba jest takim pomieszczeniem gdzie każdy musi dopasować je indywidualnie do swoich potrzeb i zawartości swojej garderoby bo jedni mają więcej ubrań, a drudzy mają więcej butów. Patrzmy w tym przypadku tylko na siebie.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz