czwartek, 20 marca 2014

Idealna sypialnia.

Tytuł jest troszkę z przekąsem, bo osobiście nie mam w głowie swojej idealnej sypialni, mam tylko elementy które muszą się w niej znaleźć.

Dlaczego nie mam jej w głowie? Bo jest to temat dość luźny, każdego miesiąca mam inny pomysł inną koncepcje na całość. Czasem chce szarości, czasem biel, a czasem fototapetę ale przede wszystkim ma być przytulnie i elegancko, tak by nie chciało się wyjść z łóżka.

Moim pewniakiem jest wielkie, dosłownie wielkie łóżko z z jeszcze większym zagłówkiem. Strasznie mi się one podobają, tworzą elegancki charakter wnętrza, dodają klasy, a całe wnętrze wygląda na drogie i ekskluzywne.

Kolejnym pewniakiem są poduchy, ułożone na łóżko niechlujnie bądź systematycznie. Idealny element zapewniający przytulność we wnętrzu, dzięki nim jest bardzo klimatycznie.

Pewniakiem jest również wykładzina, w całej sypialni, puchowa i mięciutka, aby po przebudzeniu stawiając stopę na ziemi nie dostawać szoku od zimna (nie lubię kapci:)).

Ostatnim elementem są lampy, po dwóch stronach łóżka. Eleganckie, duże, z ozdobnym kloszem. To już takie moje marzenie, zawsze chciałam mieć takie lampy więc potraktujcie to jako zachciankę:)

Pamiętajcie aby wasza sypialnia była Waszym spełnieniem marzeń, musi spełniać wszystkie wymagania oraz być odzwierciedleniem Waszego życia i podejścia do niego.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz