środa, 30 kwietnia 2014

Czy macie swoje miejsca na ziemi?

Macie swoje miejsce na ziemi, do którego wracacie z ogromną ulgą, za którym tęsknicie i odliczacie dni do kolejnego wyjazdu, miejsce które jest waszą oazą spokoju, refleksji i wypoczynku? 

Ja znalazłam kilka takich miejsce które muszę odwiedzić przynajmniej kilka razy w roku i są to wyjazdy wyczekiwane, które sprawiają mi wielką radość i zapewniają odpoczynek od codzienności. Według mnie każdy powinien mieć takie miejsce oprócz własnego domu (w którym czujemy się najlepiej). Gdzie wraca nawet po roku, staje w tym samym miejscu i wie, że wrócił do kolejnego domu, do miejsca z którym czuje się związany i które daje mu bliskość. 

Właśnie jutro wyruszam do swojej oazy spokoju do miejsca w którym kiedyś będzie stał mój dom, a ja na tarasie, na wygodnym fotelu z kotem na kolanach będę podziwiać widok który nigdy mi się nie znudzi., będę słuchać ciszy która panuje dookoła  i delektować się spokojem. 

Oczywiście uwielbiam także poznawać nowe miejsca, podróże to moja kolejna pasja ale gdzieś w między czasie muszę wrócić do siebie, do swoich zakątków, na ta samą polanę z pięknym widokiem co kilka miesięcy temu i sprawdzić czy nic się nie zmieniło, czy widok jaki zapamiętałam pozostał ten sam:) 

Pewnie z czasem poznacie wszystkie moje perełki, ale jutro zabieram Was w góry!
( I nie Tatry tak jak wskazuje zdjęcie, po prostu je lubię i ładnie wygląda jako zakończenie tekstu:))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz