wtorek, 22 kwietnia 2014

Instagram #1

Od jutra wracam do systematycznego pisania!:) Zeszły tydzień upłynął mi tragicznie, po długiej nieobecności przez ospę musiałam nadrobić zaległości i pracowałam po 12 godzin dziennie, do tego święta i złe samopoczucie, takie trio zapewnia zero motywacji, ale przygotowałam za to kilka materiałów na ciekawe wpisy z moimi zdjęciami i pracami które wykonywałam.

Dziś na dobry początek zostawiam zdjęcia z mojego facebooka i instagramu aby pokazać jakąś cząstkę mojej codzienności.

1) Dzień Kobiet na budowie.


2) Jedne z pierwszych lekcji rysunku.


3) Zachód słońca.


4) Malowanie.


5) Realizacja projektu.


6) Spontaniczne pasy.


7) Kolejna lekcja rysunku.


8) Nowa zabawka <3


9) Święta.


10) Prawie ukończony projekt.


11) Farby, Beckers<3


12) Składanie z Ikea.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz