czwartek, 10 kwietnia 2014

Świece ❤

Świece to najbardziej nastrojowy, klimatyczny i romantyczny element dekoracyjny wnętrz. Ich uniwersalność i sposoby zastosowania są przeróżne ponieważ pasują wszędzie, zarówno w kuchni i łazience, a użyte w sypialni tworzą ideał.

Pierwszy raz dostrzegłam potencjał świec dzięki Ikea to ta sieciówka pokazała mi, że świec nie trzeba się bać, że nie służą one tylko jako wymuszona ozdoba którą każdy musi mieć w domu, tylko mają w sobie duży potencjał. Dzięki ogromnej liczbie wzorów, zapachów i rozmiarów świece na stałe zagościły jako idealny element wykończeniowy, ponieważ możliwości ich zastosowania są ogromne.

Świece genialne tworzą nastrój, nie ważne czy ma on być w łazience, sypialni czy podczas kolacji one zawsze spełnią swoją rolę. W dzień ładnie wyglądają, a nocą przy zapaleniu tworzą klimat. Duet idealny.

Moja prośba do Panów nie bójcie się ich używać one naprawdę działają na kobiety! Nawet najbardziej wymagająca partnerka doceni kolacje, kąpiel, nawet wspólny seans filmowy przy świecach, a kiedy nas tak miło zaskoczycie na pewno się odwdzięczymy:)

Na rynku mamy dostępne miliony wzorów świec i podstawek, każda sieciówka oferuje swoje produkty, mamy możliwość dopasowania ich do każdego wnętrza czy to w stylu nowoczesnym czy skandynawskim. Możemy także zrobić swój własny projekt, ja swój prezentowałam wam jakiś czas temu, były to świece na taras, możecie sobie go przypomnieć tutaj.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz