poniedziałek, 19 maja 2014

Idealny obraz.

W końcu znalazłam swój idealny obraz, który wylądował w mojej sypialni w domu rodziców.

Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! Jest moim ideałem!

Atmosferę jaką wprowadza do sypialni nie da się opisać. Widok jest przepiękny, a z racji tego, że uwielbiam las i naturę, mogła bym na niego patrzyć godzinami (tak, też robiłam po powieszeniu:)). We wnętrzu dał poczucie spokoju i relaksu, tak jak powinno być w każdej sypialni, ma to być miejsce wypoczynku.

Obraz kupiłam w Ikea, jego nazwa to Premiar, wymiary 200 cm x 140 cm, wykonany jest na płótnie, nie ma problemu z transportem ponieważ jest on w kartonie do samodzielnego złożenia, które zajęło nam 15 min.

Planuje jeszcze zrobić oświetlenie które będzie oświetlać obraz od góry bo jak widzicie na razie jest tam tylko kabel, efekt całego pokoju pokarzę Wam jak będzie cały skończony.

Zdjęcie z Ikea, strona internetowa.

Długi karton to obraz.


Porównajcie wielkość obrazu z drzwiami:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz