środa, 14 maja 2014

Nowa odsłona żarówki.

Kto by pomyślał, że zwykła żarówka stanie się najnowszym hitem! Do niedawna kojarzona z niedokończonym remontem, na białym kablu z wystającą kostką stanowiła element przejściowy bądź tymczasowym, teraz uważana za najbardziej kultowy element wystroju wnętrz.

Oczywiście ja, jako zwolenniczka klasyki na początku całkowicie przekreśliłam ten element, nie widziałam dla niego żadnego zastosowania, nie miałam pomysłu gdzie mogła bym go użyć, teraz oswojona z kilkunastoma wzorami i modelami stwierdzam, że sam pomysł jest genialny! W głowie mam tysiące miejsc w których taka lampa sprawdziła by się idealnie.

Najważniejsze jest to, że jest ona ponadczasowa, uniwersalna i nie potrzebuje utrzymywać się w danej stylistyce bo wszędzie sprawdzi się idealnie.

Główne motywy przewodnie przy których taka lampa sprawdzi się idealnie:
- męskie wnętrze
- wnętrze nowoczesne i minimalistyczne
- łazienka połączona z ,,betonowym" wystrojem
- pokój dziecka/nastolatka

Osobiście jestem zachwycona możliwościami jakie daje nam zwykła, chodź bardzo niezwykła żarówka!


299 zł; skandynawskie.pl


120 zł; skandynawskie.pl


120 zł; skandynawskie.pl


245 zł; skandynawskie.pl


569 zł; citihome.pl


50 zł, ihatedesing.shoper.pl


129 zł; ihatedesing.shoper.pl












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz