czwartek, 12 czerwca 2014

Białe wnętrza.

Przyznam się, że totalnie nie miałam dziś pomysłu na wpis, chociaż sam pomysł się pojawił ale nie mam pomysłu na rozwinięcie tematu:)

W skrócie do niedawna byłam maniaczką białych wnętrz, uważałam je za idealne i banalnie proste do aranżacji bo co jest trudnego w doborze faktury, stylu i znalezienie elementu który nam się podoba. Byłam oczywiście w błędzie bo można napotkać wiele utrudnień. We wnętrzach o jednej barwie można się bardziej pogubić niż przy wnętrzach różnobarwnych, a moja ostatnia próbna skończyła się efektem pustki.

Teraz na pewno nie zdecydowała bym się na samą biel jest dla mnie zbyt sterylna i klaustrofobiczna, prędzej na przełamaną innym kolorem tak by było klasycznie i ciepło, chociaż w pokojach dziecięcych biel wygląd uroczo.

Także zostawiam Was z inspiracjami i idę szukać weny na jutro:)

















3 komentarze:

  1. Uwielbiam jasne wnętrza, biel jest dla mnie tłem doskonałym, jednak zgadzam się w całej rozciągłości, bardzo ciężko jest uzyskać (sama bielą) wnętrze przytulne. A jeszcze trudniej z konsekwencją. Wybrałaś piękne aranżacje.

    Pozdrowienia! :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam moja próba skończyła się efektem pustki, ale mam zamiar zmienić koncepcję i wprowadzić drewno które uwielbiam:)

      Również Pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń