poniedziałek, 30 czerwca 2014

Instagram #3

Kolejny miesiąc minął w mgnieniu oka, nawet nie zdążyłam się obejrzeć, a jutro już 1 lipca.
Miesiąc w którym nic szczególnego się nie działo oprócz dużej ilości pracy i dwóch wyjazdów (spływ kajakowy i mój ukochany Zakopany<3, moje drugie miejsce na ziemi).

Teraz pozostaje mi odliczać dni do kolejnego wyjazdu, do mojego trzeciego miejsca na ziemi, a o nich pisałam w tekście z kwietnia, znajdziecie go tutaj, możecie sobie przypomnieć i nabrać motywacji:)

Mam też zamiar wrócić do systematycznego pisania, ponieważ czerwiec był najbardziej ubogi we wpisy, muszę to naprawić i wziąć się do pracy!

Więcej zdjęć znajdziecie obserwując mój profil na instagramie, po prawej stronie znajdziecie odsyłacz.

Budowa









Zbiór różności









Wyjazdy















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz