piątek, 13 czerwca 2014

Koci świat w Twoim domu.

Od dawna nosimy się z zamiarem przygarnięcia zwierzaka, razem z Mariuszem myślimy o dwupaku w postaci kociaków, ponieważ koty kiedy są razem lepiej się chowają, a kiedy nas nie ma w domu nie siedzą same tylko mają swoje towarzystwo.

Niestety musimy jeszcze poczekać do przyszłego roku, ale już teraz zaczęłam rozglądać się za ciekawymi pomysłami na zapewnienie kotom rozrywki, miejsca do odpoczynku czy toalety. Osobiście jestem zaskoczona jak wiele można zdziałać aby umilić czas naszemu zwierzakowi, jak fajne pomysły można znaleźć które są proste w wykonaniu i możliwe do zrobienia w każdym miejscu.

Zachęcam też Was na zwrócenie uwagi czy w waszej okolicy żyją bezdomne kociaki, którym możecie pomóc nawet dając miskę z wodą, w lato to właśnie tego najbardziej potrzebują, może są w waszej okolicy fundacje którym możecie zgłosić pojawienie się małych kociaków, które zapewnią im dom, a jeśli nie możecie sami nic zrobić to każda złotówka, na pewno się przyda :)

Ja skorzystałam z takiej pomocy kiedy zimą tego roku, w największe mrozy na klatce schodowej znalazłam, wychudzoną i zziębniętą kotkę, oczywiście zabrałam ją do domu po czym z kontaktowałam się z Pruszkowskim Domem Tymczasowym gdzie genialna Agnieszka pokierowała mnie co mam robić, przyjechała kotkę obejrzeć, zabrała na badania, przywiozła karmę, kuwetę, a później zapewniła dom tymczasowy u Mieszka, kotka w tym momencie już jest w swoim domu z którego jak się okazało wymknęła się pod koniec stycznia. Historia pokazuje, że warto pomagać, zawsze jest wyjście z sytuacji, są też osoby które Wam w tej pomocy pomogą, nie stójcie obok biernie!

Natomiast jeśli szukacie zwierzaka dla siebie to koniecznie zajrzyjcie na Pruszkowski Dom Tymczasowy, poniżej ich kosz adopcyjnej słodkości, wszystkie kociaki urodziły się jako bezdomniaki, każdy został uratowany przed losem bezdomnego kota bądź pewną śmiercią gdyż niektóre już jako małe stworzenia były bardzo chore, a w tej chwili to sama słodycz, z reszta jak widzicie poniżej :)


Teraz inspiracje na stworzenie kociego świata!























3 komentarze:

  1. szalencze palce zabaw dla czworonożnych futrzaczków :)
    lubię koty. dobry pomsł z tą miską wody dla kotów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie spodziewałam się jak wiele rozwiązań można zastosować aby zapewnić rozrywkę naszemu zwierzakowi:)

      Pozdrawiam
      Magda

      Usuń
  2. Ile ciekawych aranżacji mieszkania z myślą o kocie! Nigdy takich nie widziałam, więc jestem pod wrażeniem kociego placu zabaw, wiszących poduch, w którym kot będzie czuł się idealnie.
    Trafiłam tu przypadkiem, bo szukałam zwykłego drapaka dla mojego murzynka :D
    Pozdrawiam, super blog dlatego na pewno nie raz Cię odwiedzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń