wtorek, 17 czerwca 2014

,,Pierwsza dziesiątka"- gadżety do kuchni. #1

Jestem typem totalnej ,,gadżetomaniaczki", uwielbiam przedmioty które swoją banalnością ułatwiają mi codzienne prace, które w swej prostocie spełniają tak wiele przydatnych funkcji.

Oczywiście nie myślcie, że kupuje wszystko co tylko zobaczę, kupuję tylko te które są dla mnie niezbędne, a resztę podziwiam na stronach internetowych.

Związku z moją obsesją wprowadzę cykl o nazwie ,,Pierwsza dziesiątka" będę przedstawiać gadżety które najbardziej mi się spodobały, które będą przeznaczone do różnych czynności, pomieszczeń bądź po prostu będą jakąś mieszanką wybuchową:)

Także dziś, na pierwszy ogień idą gadżety kuchenne, które naprawdę (!) potrafią ułatwić codzienne gotowanie, a każda perfekcyjna pani domu powinna zwrócić na nie uwagę:)

1. Nożyce do ziół.



2. Foremki do jajek.



3. Foremki do lodu.






4.  Jajowar.

5. Doniczki na zioła.




6. Obierak do owoców.



7.  Oddzielacz żółtka od białka.


8. Wyciskarka do cytrusów.


9. Maszyna do robienia lodów.




10. Podtrzymywacz pokrywki.

2 komentarze:

  1. To słoneczko do jajek sadzonych jest boskie ;)))
    I rekinki lodowe, musi super wygladac w szklance!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory do kostek lodu są moim numerem jeden!:) Statek jest genialny, a pingwiny na górze lodowej mnie rozłożyły!

      Usuń