piątek, 20 czerwca 2014

Pokój z dziecięcych marzeń.

Któż z nas będąc dzieckiem nie pragnął mieć wymarzonego pokoju z ulubionym filmowym bohaterem czy zawodem jaki w danej chwili chcieliśmy wykonywać. Dziewczynki marzą o pokoju księżniczki, a chłopcy o pokoju strażaka, każdy przez to przechodził jako dziecko, rodzic bądź będzie przechodził jako przyszły rodzic.

Pytanie tylko czy chcemy stworzy dziecku upragniony świat czy w granicach rozsądku stworzymy pokój funkcjonalny na lata. Tutaj każdy musi odpowiedzieć sobie sam, ja natomiast miała bym duży dylemat, uważam, że taka decyzja były by trudna i ciesze się, że mam jeszcze dużo czasu aby się nad nią zastanowić.

Bajkowy pokój jest cudownym dopełnieniem dzieciństwa, natomiast problemem jest to, że dziecko szybko się nudzi bądź zmienia upodobania co do ulubionych bohaterów, z kolei nudny i funkcjonalny pokój jest tylko pokojem który nie zapewni dziecku cudownych wspomnień. Z kolei nie wyobrażam sobie zmieniać wystroju dziecięcego pokoju co 3-5 lat (na ten moment oczywiście), ale pewnie moje nastawienie ulegnie zmianie kiedy już pojawi się taki mały brzdąc na świecie dla którego każdy rodzic zrobi wszystko aby był szczęśliwy.

Przez najbliższe pięć dni zmieniam lokalizację i wybieram się na krótki urlop, z racji ograniczenia bagażu, zostałam bestialsko zmuszona do wyboru pomiędzy butami, a laptopem, wybaczcie mi!:) Także wpisów nie będzie,ale zasypie Was masą zdjęć które będą pojawiać się na facebook'u i instagramie, obiecuję!:)

Teraz zapraszam na inspiracje.
























1 komentarz:

  1. Jestem tego samego zdania, co Ty. Kiedyś pewnie zrobiłabym dziecku pokój w bohaterów bajek...cały kolorowy. Teraz wiem, że pewnie byłby jasny, pastelowy, bez zbędnych bajek itp.
    Isnpiracje co nam pokazałaś z podwodnym światem bardzo mi się spodobały :) Choć pewnie nudzi się po jakimś czasie, przyznam, że efekt z rybami robi wrażenie.
    Dla dziewczynki najbardziej mi się podoba ten pokój z zamkiem :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń