poniedziałek, 7 lipca 2014

Hamak!

Pomimo pracującego weekendu udało mi się pojechać do rodziców, gdzie na leżaku mogłam delektować się prażącym słońcem. Obijając się na nim, a było mi bardzoo bardzoooo wygodnie stwierdziłam, że jeszcze lepiej było by mi gdybym na popołudnie miała do dyspozycji hamak, na którym gdzieś w cieniu, w szumie liści mogła bym uciąć sobie drzemkę (tego jeszcze o mnie nie wiecie ale jestem strasznym śpiochem!).

I tu pojawiła się pomysł na dzisiejszy wpis, ponieważ rodzice nie mają jeszcze zagospodarowanego terenu wokół domu, stwierdziłam, że znajdę dla nich trochę inspiracji właśnie z hamakiem aby pokazać, że warto znaleźć na podwórku miejsce gdzie wszyscy mogli by odpoczywać, delektować się w ciszy, z książką bądź słuchając muzyki.

Przyznam, że sama jestem zauroczona tymi pomysłami i chciała bym mieć już taki u siebie!:)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz