wtorek, 8 lipca 2014

Niezbędne małe AGD kuchenne.

Od jakiegoś czasu starałam się z kompletować swoją listę kuchennych niezbędników, które miały by mi ułatwić i umilić czas spędzony w kuchni oraz pozwoliły by mi przygotować wszystko co przyjdzie mi na myśl. Lista jest absolutnie subiektywna i dostosowana do moich potrzeb, do tego co lubię przyrządzać oraz do tego jaki gadżet wpadł mi w oko:)

1. Blender.
Bez niego nie umiem się obejść, dzięki niemu zrobienie mojego ulubionego sosu czosnkowego zajmuje mi 3 minuty (uwielbiam czosnek, w szczególności w postaci sosu, bardzo pikantnego na bazie jogurtu z posiekanymi listkami bazylii, pycha!).

rtvagd.wp.pl

2. Mikser.
Niezbędnik każdej pani domu, bo jak bez niego zrobić ulubione ciasto bądź gofry które tak uwielbiam.

dailytips.pl

3. Maszyna do robienia lodów i jogurtów.
Traktuje ją jako fajny gadżet, ale powiedzmy sobie szczerze w tak upalne dni sprawdziła by się idealnie, bo mamy ulubione lody bez zbędnych dodatków i konserwantów.

allegro.pl

4. Opiekacz do kanapek.
Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Szczególnie w zimowe wieczory bądź w lato na kempingu. Najlepiej z szynką, dużą ilością sera i cebuli dodatkowo ogórek konserwowy i sos czosnkowy, szkoda tylko że to tyle kalorii:)


agdlab.pl

5. Gofrownica.
Gofry to najpyszniejszy deser jaki ostatnio jadam, od cioci dostała przepis na idealne ciasto, a moja kochana mama zrobiła własnej roboty dżem truskawkowy który jest genialny.

tchibo.pl

6. Parowar.
Z racji tego, że jestem maniaczką gotowanych warzyw wpadłam na pomysł zakupu właśnie tego urządzenia, warzywa nie były by rozgotowane, robione na parze są zdrowsze, a ja miała bym okazje nauczyć się przyrządzać również inne potrawy.

marphyrichards.pl

7. Expres do kawy.
Osobiście kawy nie lubię i nie piję, natomiast fajnie jest mieć takie urządzenie aby zaskoczyć gości dobrą i ciekawie podaną kawą. 


8. Krajalnica.
Bardzo przydatna podczas domowych przyjęć oraz przy krojeniu w cienkie plasterki jak to mój Mariusz lubi ponieważ grubszy plaster wędliny jest już nie jadalny:)

kuchnia-artii.pl

9) Młynek do pieprzy i soli.
Strasznie lubię te małe urządzenia ponieważ mogę wtedy używać soli morskiej która jest zdrowsza, a po drugie pieprz grubo zmielony jest bardziej aromatyczny.

jhm.pl

10. Jajowar.
Także gadżet ale dzięki niemu miała bym zawsze idealnie przyrządzone jaja w różnych postaciach.

hurtownie.pl

11. Maszyna do mielenia mięsa.
Dzięki niej szybko zmielimy mięso do pulpetów, burgerów, przygotujemy masę na pasztet bądź kopytka. Przygotujemy zdrowy i pożywny posiłek bez zbędnych konserwantów tylko ze składnikami które sami dodamy.



allegro.pl

12. Sokowirówka.
Własnej roboty sok jest najlepszym dodatkiem do każdego posiłku oraz do picia w ciągu dnia, nie zawiera barwników, konserwantów i wszystkiego co zaczyna się na ,,E". Dodajemy takie owoce lub warzywa które lubimy, przygotowujemy w taki sposób jaki nam odpowiada. Raz wydane pieniądze na taka maszynę szybko się zwrócą ponieważ dobrej jakości soki w sklepach są w wysokich cenach (jak na taki produkt).

agdrtc24.pl

13. Urządzenie do robienia naleśników.
Także kategoria gadżet, ponieważ robiąc naleśniki na patelni zawsze je przypale ich kształt nie jest taki jaki bym chciała, albo są za cienkie albo za grube. Maszyna pomogła by mi w moich rozterkach:)

smazymy.info

14. Elektryczna ostrzałka do noży.
Ile ja się zawsze na marudzę krojąc pomidory nie ostrym nożem, doprowadza mnie to do szału! To małe urządzenie mogła bym używać sama nie prosząc się o naostrzenie chociaż jednego z domowych noży.

sklep.eskot.pl


Wydaje mi się, że na tym moja lista się zamyka, jestem teraz nieziemsko głodna i mam ochotę na wszystko co opisałam wyżej, a pewnie skończy się na kanapkach:)

A Wy macie swoją listę kuchennych niezbędników? Może zapomniałam o jakimś istotnym?
A może macie urządzenie z którym się nie rozstajecie?:) 

Ps. Kochanie nie przeraź się!

2 komentarze:

  1. Mój niezbędnik to KA, dodatkowo po dokupieniu końcówek zastępuje szatkownicę, maszynkę do mielenia mięsa, nadziewarkę do kiełbas (i jeszcze kilka), a także po dokupieniu misy do lodów maszynę do ich robienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! To istny ideał, wszystko w jednym:)

      Usuń