sobota, 5 lipca 2014

Pralnia w Twoim domu.

Jeżeli zamierzasz budować dom, jesteś w trakcie bądź masz niewykorzystane pomieszczenie zastanów się czy nie warto zainwestować w domową pralnie, która ogromnie może ułatwić Ci życie.

Opowiem Wam sytuacje na moim przykładzie, przed wyjazdem w góry chciałam wyprać wszystkie rzeczy, oczywiście na ostatnią chwilę ponieważ wcześniej nie udało mi się wygospodarować na to czasu, jak na złość pogoda na dworze nie była przychylna więc opcja wysuszenia prania na balkonie odpadła, po dwóch pralkach skończyło mi się miejsce na stojącej suszarce, drzwiach, grzejnikach musiałam składać pranie na pół i wciskać gdzie się da, więc wiadomo, że zabraliśmy jeszcze mokre rzeczy które nie miały szansy wyschnąć. Dodatkowo w naszym mieszkaniu w łazience nie mamy żadnej szafki proszek stoi obok pralki, czasem się przechyli i rozsypie, płyn do płukania upchnięty obok toalety, kosz na pranie pod umywalką, oczywiście na wierzchu nie myślcie, że mamy taki rarytas, że tych wszystkich rzeczy do prania nie widać, najgorzej jest jak niefortunnie przyjdą goście kiedy mamy wysypującą się z kosza stertę!

Niestety takie są uroki życia w wynajętym mieszkaniu kiedy nie mamy możliwości zmian, ale do czego dążę, mianowicie do tego, że z posiadania takiej pralni płyną same korzyści! Nie ma sterty brudnych ubrań, proszków, płynów, czy rozwieszonego wszędzie prania.

Pralnie możemy zmieścić tak naprawdę wszędzie, może to być łazienka (zabudowa w ścianie), piwnica, schowek pod schodami, przejście w holu bądź całkowicie oddzielne pomieszczenie. Kiedy mamy mało miejsca umieśćmy w niej pralkę, kosz na brudne ubrania, nawet z posortowaniem według kolorów, miejsce na chemię, kiedy tego miejsca jest więcej możemy dodatkowo umieścić umywalkę, miejsce do rozwieszania, prasowania, a także na pozostałe rzeczy niezbędne do domowych porządków.

Jak dla mnie jest to niezbędny element w domu, który nieziemsko ułatwił by mi codzienne życie oraz porządki. Chciała bym wygospodarować całe pomieszczenie w którym mogła bym upchnąć ten cały bałagan, mam nadzieje, że się uda:)

A co Wy myślicie o takim pomieszczeniu gospodarczym? Przesada czy duża wygoda?


















2 komentarze:

  1. Dla mnie absolutnie niezbędne pomieszczenie w domu, mam i bardzo chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. orety własna pralnia, juz nawet nie marzę :)

    OdpowiedzUsuń