czwartek, 3 lipca 2014

Przeszklone ściany i duże okna.

Od zawsze uwielbiam pomieszczenia które są jasne i w większości czasu oświetlane naturalnym światłem, już jako dziecko najlepiej odrabiało mi się lekcje w dzień, przy biurku które stało obok okna, potrafiłam się lepiej z koncentrować, a nauka wychodziła mi lepiej.

Do dziś najlepiej pracuje mi się w dobrze doświetlonych miejscach, makijaż robię zawsze przy oknie, książkę staram się czytać w dzień, no chyba, że jest tak wciągająca, że muszę poświęcić całą noc na jej przeczytanie:)

Światło dzienne bardzo wpływa na poprawę naszego samopoczucia, nasz wzrok nie jest narażony na uszkodzenia, a codzienne czynności wychodzą nam lepiej i z większym zapałem. Zwróćcie uwagę na porównanie okresu zimowego z letnim, zimą o godzinie 17 mogę już spać, jestem osowiała i nie mam chęci na nic, za to latem energii mam w nadmiarze.

Dlatego duży dopływ dziennego światła jest dla mnie tak istotny i postanowiłam, że w moim domu w grę wchodzą tylko duże przeszklone ściany, duże okna, a nawet szklanym dach w holu. Obawiam się tylko kwoty jaka wyniki z montażu samych okien oraz tego jak to wszystko umyć (!) pewnie zajmie mi to całą wiosnę i lato, ale co tam poświęcę się dla sprawy:)

























2 komentarze:

  1. Marzę o oknach od sufitu po podłogę... Najlepiej z widokiem na morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, przy tak dużych przeszkleniach widok jest wisienką na torcie;)

    OdpowiedzUsuń