środa, 2 lipca 2014

Schody i ich potencjał.

Schody są niemalże w każdym domu jednorodzinnym, ale bardzo często ich potencjał zostaje niewykorzystany. Architekci aby nie marnować przestrzeni umieszczają klatki schodowe na uboczu o małych wymiarach, klienci zazwyczaj się temu nie sprzeciwiają ponieważ na etapie projektu schody są elementem mało istotnych, no chyba że ktoś już na początku jest świadomy końcowego efektu jaki chce uzyskać.

Natomiast ja uważam, że schody mogą stanowić bardzo ciekawy element we wnętrzu, mogą dopełnić estetyczną całość bądź być bazą do pozostałych elementów. Nie lubię ciemnych, wąskich klatek schodowych bądź schodów na uboczu na zasadzie bo gdzieś muszą być, jest to wytłumaczalne tylko w przypadku naprawdę małej powierzchni domu, kiedy już nie ma innego wyjścia, ale zazwyczaj są bo moja zasada wchodząc na budowę bądź zabierając się za projekt to ,,WSZYSTKO DA SIĘ ZROBIĆ":)

Nie umiem jednoznacznie określić co konkretnie lubię mając na myśli schody, po prostu uważam, że mogą one stanowić naprawdę ciekawy, centralny bądź dopełniający element wnętrza, nie musza być tylko elementem stanowiącym przejście z dołu do góry.

Także zachęcam do brania pod uwagę schodów, nie zostawiania ich na później z tendencją jakieś tam będą, bo to na prawdę ważny element pod względem stylistycznym!

Teraz nieziemskie inspiracje, ja jestem pod ich ogromnych wrażeniem!:)























2 komentarze:

  1. Schody wyglądają jak marzenie. Aż trudno zdecydować, które z nich są najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Schody prezentują się doskonale, trochę przypominają mi tego producenta - http://www.liderbudowlany.pl/artykul/406/schody-dywanowe-do-ekskluzywnych-wnetrz. Mam nadzieję, ze w przyszłości wiecej polskich rodzin będzie decydowało się na taki nowoczesny design.

    OdpowiedzUsuń