wtorek, 1 lipca 2014

,,Świetne pomysły" #1

Uwielbiam tworzyć cykle tematyczne do tej pory na blogu pojawiły się cztery:

1. Urządzamy z Ikea- w którym wyobrażam sobie pomieszczenie, mniej więcej opisuje właściciela i dobieram odpowiednie meble oraz dodatki, a Wam pozostaje wyobrazić sobie gotową całość.

2. Kobieta na budowie- pokazuje jakie prace ja jako kobieta wykonuje, jak można sobie je uprościć, różne sytuacje i anegdoty dotyczące kobiet na budowie.

3. Instagram- uważam że jest on bardzo istotnym elementem ponieważ dzięki tej aplikacji możecie mnie lepiej poznać i moją codzienność.

4. Pierwsza dziesiątka- lista dziesięciu gadżetów z danej kategorii, która najbardziej wpadła mi w oko, przedmioty które chciała bym mięć bądź mam, które uważam za niezbędne bądź interesujące.

To było do tej pory, kilka z nich zaniedbałam. kilka dopiero ruszyło, te które zaniedbałam muszę uaktualnić, a dziś do tej czwórki dochodzi jeszcze jeden cykl pod nazwą ,,Ciekawe pomysły" czyli jak sama nazwa wskazuje ciekawe pomysły z różnych dziedzin które wpadną mi w oko i które uważam za godne zapisania i pokazania Wam. 

PS. Jak myślicie przyporządkować każdemu z cykli odpowiedni termin dodania? Na przykład instagram w każdy pierwszy dzień miesiąca, a cykl z Ikea co drugi czwartek, czy zostawić to tak luzem jak jest?
Pomóżcie!!:)

PS. Jeśli macie jakieś swoje prace, rzeczy wykonane przez siebie, bądź coś ciekawie zaaranżowaliście i chcecie się nimi pochwalić to chętnie pokaże je czytelnikom, możecie zrobić krótki opis, podpisać się jak chcecie i wysłać na mojego emaila mbigos0510@gmail.com :)

Teraz pierwsze zdjęcia pomysłów które zapisałam w ostatnim czasie:)














3 komentarze:

  1. o niezłe pomysły, szczeglnie namiocik mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pomysły, trafiłam tu przez przypadek ale z pewnością będę często tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń