sobota, 26 lipca 2014

Wspaniały dom z przeszkloną ścianą.

Jak mogliście zaobserwować na faceboku'u bądź instagramie najbliższe dwa tygodnie spędzam nad morzem, w moim trzecim miejscu na ziemi (pisałam o nich tutaj) delektuję się słońcem, widokiem i czystym lenistwem!

W związku z aurą jaka mnie otacza zabieram Was na wycieczkę po przepięknej rezydencji znajdującej się w Miami nad zatoką Biscayne w której niemalże całe skrzydło budynku pokryte jest szybą aby z każdego zakątka domu można było podziwiać fantastyczną panoramę, dom zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz zachwyca wykonaniem. Wszystkie jego wewnętrzne elementy nawiązują do widoku z za okna i są ku niemu zwrócone. Drewniane wykończenie nawiązuje do wykończeń jachtów, a biel i prostota form i kształtów dopełniają całość. Zachwyciła mnie ,,gablota" na wina która w swej banalności jest idealna! Ogród za domem który wydaje się niewielki na pewno zachwyca o każdej porze dnia, a front domu całkowicie nie ujawnia tego co znajdujemy w środku oraz od drugiej strony.

Czyste piękno w swojej prostocie!

Projekt i zdjęcia wykonane przez Touzet Studio.








2 komentarze:

  1. o rety ale raj!!!!!
    ja tez kocham morze ;:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trochę bardziej przeważają góry, ale wodę też muszę mieć pod ręką :)

      Usuń