poniedziałek, 20 października 2014

Architektura.

Znowu zrobiłam to samo, obiecywał, że będę pisać, a zniknęłam na prawie miesiąc (wybaczcie:)).

Wszystko ma zawsze jakieś wytłumaczenie, ja również mam takie swoje,,ale" w końcu, po długim wyczekiwaniu wróciłam na studia!

Na jednym kierunku już byłam i zmarnowałam trzy lata (moje kochane prawo, nie będę tęsknić!), no może nie zmarnowałam bo coś mnie nauczyli ale na pewno nie było to to co chciała bym robić na co dzień. Teraz jest zupełnie inaczej, przez pół roku wyczekiwałam dnia kiedy zacznę, a dziś jestem już po drugim zjeździe na kierunku Architektura.

Nawet nie wyobrażacie sobie jaką frajdę przynosi mi bycie na zajęciach, słuchanie wszystkich informacji, sklejanie modeli, rysowanie sześcianów i w końcu najważniejsze robienie tego co lubię, co chce robić i z czym wiążę swoją przyszłość! Naprawdę jest genialnie i z niecierpliwością czekam na kolejny zjazd!

Związku z tym dziś przygotowałam taki luźny wpis o inspiracjach architektonicznych (mieliśmy takie zadanie na zajęcia) znaleźć budynki które nas inspirują i które są nam bliskie.

Zostawiam inspiracje bez opisów, ponieważ myślę, że każdy z Was przeglądając je będzie wiedział co mi się podoba, polecam to ćwiczenie każdemu nie zależnie czy studentowi czy już architektowi, a może osobie która zaczyna budować dom, bo w gruncie rzeczy nie jest to wcale takie proste jak by się mogło wydawać:)





















Zdjęcia pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz