wtorek, 21 października 2014

Instagram #4

Wow! Wiecie kiedy był ostatni instagramowy wpis? W czerwcu!!

Jeżeli obserwujecie mnie na instagramie bądź facebook to jesteście na bieżąco, dla tych co nie śledzą kont społecznościowych wrzucam zbiór tego co się działo przez niemalże 4 miesiące.

1. Piękne lato w mieście.

 
2. Nad Pilicą.


3. Ta lewa strona to deszcz, genialnie wyglądało na żywo!


4. Pierwszy widok na zatokę o 4 rano.


5. Mój dom na wakacjach, uwielbiam go!


6. Hamak <3


7. Masikowy i jego wariacie.





8. Mój ukochany widok!


9. Falochron Rozewie.



10. Plaża <3


11. Widzieliśmy fokę, która wypłynęła na brzeg!


12. Port Łeba.


13. Przegląd prasy.




14. Łeba <3



15. Kolejny wyjazd i walizki:)


16. Kocham!


17. Wspomnień czar.


18. Bo Chupa Chups musi być, jeździ ze mną wszędzie:)




19. Coś pięknego!


20. Widok z okna!<3


21. Nowa zajawka! Wiem co chcę dostać od ,,Mikołaja":P


22. Wcale nie bolało, pierwszy upadek :)


23. Jelenia Góra- moje miejsce na ziemi.


24. Poranek, chyba 6 rano.



25. Ikea!



26. Urządzamy z Ikea-efekty.



27. Zbierane z wyjazdów, uwielbiam je!


28. Zdrowo.


29. Pomysł na prezent, zbiór dobrych myśli!



29. Szkoła <3


30. Lubię to zdjęcie, oddaje całą moją osobowość:)

1 komentarz:

  1. oj nadrobiłaś zaległości zasypując nas świetnymi zdjęciami ze swojego życia! super! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń