środa, 29 października 2014

Świetne pomysły #5

,,Świetne pomysły" to cykl który uwielbiam! Napędza mnie do działania, kreatywnego myślenia i próbowania co raz to ciekawszych rzeczy. Daje mi inspiracje dla różnych projektów i porządną dawkę motywacji.

Tyle osób na całym świecie potrafi stworzyć tak wspaniałe rzeczy, bardzo często z niczego, a ja mam problem aby zebrać się i w końcu (!) zrobić mój stolik z palety, która leży, co najlepsze w kuchni (!) od czerwca.

Mogę się tłumaczyć pracą, szkołą zmęczeniem ale wiem jedno jak bym naprawdę chciała to bym już dawno miała. Niestety mam w sobie szczyptę leniwca, ponieważ jak sobie nie stworze plany dnia, podziału pracy i wykazu rzeczy do zrobienia to w sumie nie zrobię nic. Walczę z tą złą cechą i nawet jestem na dobrej drodze, bo już nie zostawiam obowiązków studenckich na ostatnią chwilę tylko robię z wyprzedzeniem, staram się dodawać wpisy w wyznaczone dni, teraz tylko muszę zebrać się do robienia czegoś własnego co zamieni mój normalny, nudny dzień, w taki z którego będę dumna, tak abym kładąc się spać z uśmiechem na twarzy stwierdziła, że zrobiłam wszystko co powinnam.

Koniec mojego nudnego gadania i czas na najlepszą część, inspiracje!:)













Zdjęcia pinterest.com/stylowi.pl

2 komentarze:

  1. Bardzo piękne te inspiracje...czuję się natchniona ;) Kwiaty z gazety, talerze i szklanki to moje faworyty! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najciekawsze jest to, że te rzeczy sa banalne w swej prostocie i każdy z odrobiną chęci może je samodzielnie zrobić :)

      Usuń