wtorek, 20 stycznia 2015

Kocie zabawki w Twoim domu.

Miałam ostatnio spotkanie z młodym małżeństwem które chce zmienić i odświeżyć swoje mieszkanie, podczas inwentaryzacji okazało się, że nie są sami,a mieszkają we troje, do rodziny należy również czarna dostojna kotka z ogromną dawką energii (laserowy dalomierz był jej oczkiem w głowie przez godzinę mierzenia mieszkania!).

Kiedy omawialiśmy pomysły i inspiracje, padło pytanie z mojej strony o drapak, ponieważ stał na środku salonu, zapytałam czy zastanawiali się nad wkomponowaniem zabawek dla koci w projekt i wnętrze, czy nie było by to przeszkodą. Byli bardzo zdziwieni ponieważ nie wiedzieli, że można coś takiego zrobić, że istnieją gotowe materiały i pełno inspiracji w internecie.

Wytłumaczyłam, że można wkomponować drapak, ławeczki, półeczki, drabinki czy huśtawki w cały projekt, wtedy nie będzie się rzucał w oczy stojący normalny drapak, my dzięki temu mamy ciekawe wnętrze, a nasz kot dodatkową, większą i ciekawszą przestrzeń do zabawy.

Sama ostatnio projektowałam i wykonywałam półki dla kotki znajomej, dlatego byłam zdziwiona, że nie wszyscy wiedzą o takich rozwiązaniach.

Wiem, że podobny post kiedyś już się pojawił ale dziś znalazłam genialne inspiracji i musiałam się nimi podzielić.

PS. Obiecuję, że niedługo pojawi się wpis dedykowany miłośnikom psiaków!































Zdjęcia pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz