piątek, 9 stycznia 2015

MIX design.

W ostatnim czasie moim ulubionym zajęciem stało się przeglądanie pinterest.com, kiedy odkryłam, że mają aplikację na telefon byłam w siódmym niebie, ponieważ teraz w każdej wolnej chwili przeglądam wszystkie możliwe kategorie i tworzę zbiór własnych inspiracji.

Tak powstała na moim profilu kategoria ,,detale", nazwa trochę nietrafiona ponieważ ląduje w niej wszystko to czego nie mogę przypisać jakieś innej tablicy, dlatego jest to zbiór wszystkiego, totalny miks tego co mnie urzekło, przykuło moją uwagę bądź po prostu mi się podoba. 

Uznałam, że po tak długiej przerwie (kolejnej) będzie to dobre wprowadzenie w nowy rozdział, nowy rok i nowe pomysły na bloga, oraz w mój zapał aby go rozwinąć tak by sam był inspiracją i pomocą dla wielu z Was!

PS. Jeżeli chcecie podglądać moją tablice na pinterest.com to zapraszam tutaj.













Zdjęcia pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz