wtorek, 24 lutego 2015

A może by pod prysznic?

Rozpisywałam się niedawno na temat łazienek z wannami, dziś przyszła pora na aktualizację i wersję z prysznicami. Jak też wspomniałam poprzednio nie mam swojego faworyta, wszystko zależy od pory dnia, pory roku bądź po prostu nastawienia.

Prysznic jest na pewno szybszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o użytkowanie (ale to wie przecież każdy), a w cenie niczym się nieróżni. Wszystko zależy od naszego gustu i miejsca w łazience.

Ja jestem zwolennikiem kabin walk-in z deszczownica, z własnej autopsji wiem, że jest to genialne rozwiązanie, bardzo przyjemne i w zrealizowanym projekcie prezentuje się wspaniale.

Kurcze totalnie nie mam dziś weny do pisania, zostawię więc te ,,wypociny" i przejdę do inspiracji, ten aspekt wyszedł mi dziś znacznie lepiej ;)



























 

Wersja De Lux  ❤

2 komentarze: