czwartek, 12 lutego 2015

Lustrzana ściana ♥

Lustrzana ściana powoli staję się najmodniejszym elementem wykończenia, skradła również moje serce i jestem nią zachwycona w każdej postaci.

Możemy zaprojektować ją w każdym pomieszczeniu, w każdej wielkości, odcieniu, formie, do wyboru jest mnóstwo wzorów i deseni, a tak naprawdę ogranicza nas tylko wyobraźnia.

Pewnie zauważyliście już, że mam ,,bzika" na punkcie luster, pojawiają się we wpisach bardzo często, ale ma to swoją przyczynę, uwielbiam ich możliwość wpasowania w każde wnętrze, uniwersalność, a co najważniejsze możliwość optycznego powiększania przestrzeni co w moim zawodzie jest bardzo cenioną cechą.

Sprawdziłam również ceny i powiem Wam, że nie wygląda to wcale źle, a nawet byłam zaskoczona, bo spodziewałam się czegoś o wiele droższego.

Przedstawia się to tak, że lustrzane płytki łazienkowe szacuje się w cenach 8 zł- 25 zł za sztukę, wszystko zależy od grubości, wielkości i fazowania. Producenci mogą nam wykonać również je pod zamówienie, według naszego projektu.

Przy dekoracjach ściennych cena nam znacznie rośnie, za małe dekoracje płacimy 60 zł- 500 zł, za duże obrazy lustrzane 800 zł - 3000 zł.

Moim zdaniem ceny są do przyjęcia, tym bardziej, że jest to dekoracja uniwersalna i ponadczasowa, nigdy nie wyjdzie z mody, a jeżeli znudzi nam się w salonie, zawsze możemy wykorzystać ją w sypialni.

A jakie jest Wasze zdanie? Lubicie lustra i wszystko co jest z nimi związane? Czy macie raczej podejście, że wystarczą w holu i łazience?

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz