poniedziałek, 23 lutego 2015

Toaletka - najbardziej kobieca część wnętrza.

Która z Nas kobiet nie marzy o osobistej toaletce (!), o poukładanych pędzelkach, posegregowanych szminkach i błyszczykach, kolorystycznie położonych cieniach i całej tej kobiecej otoczce z dodatkowym dużym lustrem i świeżymi kwiatami.

Przyznam się, że ja bardzo!

Wkurza mnie ciągłe bieganie z przenośnym lusterkiem do okna kiedy maluję się w łazience, ciągłe sprawdzanie czy nie dałam za ciemnego podkładu albo nie przesadziłam z różem, nie oszukujmy się, malowanie bez światła dziennego to jak wybieranie farby w półmroku, nigdy nie będziemy wiedzieć czy wybór był słuszny.

Co według mnie składa się na idealną toaletkę?

1) przede wszystkim szeroki stół (rozumiany jako toaletka), z szufladą do zmieszczenia kosmetyków, 
2) lustro, podstawowy wyznacznik ma być duże,
3) krzesło/pufa musi być wygodne aby robienie makijażu było czystą przyjemnością,
4) miejsce na kosmetyki czyli szuflada z przegródkami, aby żaden produkt się nie mieszał,
5) przybornik na blat, podręczne elementy zawsze blisko,
6) świeże kwiaty (obowiązek perfekcyjnej pani domu!).

A jak Wy myślicie toaletka powinna stać się podstawowym i sztangowym elementem sypialni jak przysłowiowe szafeczki czy raczej jest to element na który niewiele z nas może sobie pozwolić bądź po prostu nie jest on nam potrzebny?

Wrzucę dziś bardzooo dużo inspiracji bo osobiście jestem niektórymi zachwycona!









  












Zdjęcia pinterest.com

2 komentarze:

  1. Zgadzam się w 100%, myślę, że prawie każda dziewczyna marzy o takim pięknym kobiecym kąciku :) Fajne inspiracje, a że i ja ostatnio podjęłam ten temat pozwolę sobie dodać link z jeszcze innymi przykładami toaletek :)
    http://pastelowakropka.pl/wnetrza/74-toaletka-moje-trzydzieste-marzenie
    Pozdrawiam :)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam, świetne inspiracje!
      U mnie na pewno stanie się podstawowym wyznacznikiem przy urządzaniu sypialni.

      Pozdrawiam Ciepło!
      IdeabyMag.

      Usuń