poniedziałek, 23 marca 2015

OKK! DESIGN wiosenne spotkanie z dobrym wzornictwem.

Nigdy nie byłam przekonana do konferencji, spotkań czy jakichkolwiek branżowych ,,eventów" kojarzyło mi się to z lokacją produktów i wmawianiem, że ta firma jest najlepsza, a inne nie dorastają jej do pięt.

Szczerze mówiąc była to jedna z moich większych błędnych opinii od jakiegoś czasu:)

Sama nie wiem z kąt mi się to wzięło (!), ale zdanie zmieniłam dzięki OKK! Design na którym miałam okazję być w zeszłym tygodniu. Było to wiosenne spotkanie z dobrym wzornictwem organizowane w showroomie Luminosfery (pięknym salonie, ale o tym opowiem w oddzielnym wpisie) trwające około 5 godzin ale wypełnione po brzegi ciekawym programem.

Mogłam nie tylko poznać produkty różnych firm z różnych dziedzin, ale również je zobaczyć, porozmawiać z właścicielami bądź przedstawicielami, a także posłuchać prezentacji i wykładów.

Swoją politykę, historię oraz produkty prezentowały zarówno firmy z długoletnią historią jak Luminosfera, BoConcept, Peka czy Jaga.

Jak i firmy/designerzy z mniejszym dorobkiem (ale tylko czasowym) takie jak Sarmatia Trading, Kabo&Pydo, Designlab. Jeremi Nagrabecki, TAR, NATURAL BORN DESIGN, Refresz dizajn.

Oprócz tego mogliśmy posłuchać ciekawych wykładów prowadzonych przez Dr Krystynę Łuczak- Surówka oraz Zdzisława Sobierajskiego.

Jednym słowem, no może dwoma dużo wrażeń!

Wisienką na torcie okazał się pokaz mody CAHA, SINGLE STYL i KOD.

No i loteria na której wygrałam MINI NA WEEKEND! (moja mina w tym momencie była bezcenna!)

A prawdę mówiąc byłam mile zaskoczona organizacją, poruszanymi tematami, dostępność produktów do oglądania, interesującymi wykładami i warsztatami. Wyniosłam dużo pozytywnej energii, dawkę porządnej inspiracji oraz wiedzy.

Taki kopniak był mi potrzeby aby przebudzić się z zimowego snu i ruszyć pełną parą wiosennej energii. Przetarłam szlaki, zmieniłam opinię i wiem, że nie warto zrażać się na wstępie, a każde takie eventy wnoszą jakąś wiedzę i nowe inspiracje bardzo potrzebną w moim zawodzie.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz