czwartek, 2 kwietnia 2015

Powrót do PRL.

Powrót do PRL czyli moja ostatnia zajawka aranżacyjna. Będąc ostatnio u babci zajrzałam na strych i do piwnicy czegoś tam szukając, natomiast nie spodziewałam się, że znajdę stare meble które pamiętam tylko ze zdjęć, taki typowy PRL-owski styl w postaci kredensu, komody, foteli czy lampek z abażurem. Odsłaniając te rzeczy miał duży uśmiech na twarzy bo niemalże przeniosłam się w czasie.

Kolejnego dnia natrafiłam na kanale Domo+  na program ,,Remont w 48 godzin" w którym to akurat właściciele mieli stary kredens, a prowadzący Tomasz Pągowski zainspirowany tym meblem ustawił go jako główny element wnętrza.

Totalnie zaciekawiona sama poszperałam w internecie i natrafiłam na różne aranżacje i projekty, tylko potwierdziło się moje pierwsze wrażenie, że jestem zauroczona tym stylem i powrotem do przeszłości.

Nie mam pomysłu co jeszcze mogła bym napisać, sami musicie to ocenić, a zresztą pewnie pamiętacie jak to było u babci w domu, więc zostawiam inspiracje i dalej myślę co powinnam jeszcze spakować bo już od jutra świąteczny urlop i góry!!
















Zdjęcia pinterest.com

2 komentarze:

  1. Oj tak, jest teraz szał na takie meble...
    Szkoda, że moje babcie pozbyły się wszystkich pięknych okazów - pozostaje mi chodzenie po śmietnikach (tez zresztą modne ostatnio).

    Miłego wypoczynku! (Też planuję Sudety, w lipcu).

    OdpowiedzUsuń
  2. Meble i stylistyka rodem z PRL jest modna, co średnio mnie cieszy, bo stare meble są teraz rozchwytywane i ich ceny rosną (nieważne czy są przed czy po renowacji) ;c
    Mimo wszystko poszukuję dla siebie komody- prlowskiej rzecz jasna! I takiej przed renowacją, żeby ją odnowić i mieć satysfakcję, że samemu coś się fajnego stworzyło.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń