czwartek, 16 lipca 2015

Heksagony ♥

Znacie mnie już na tyle, że powinniście wiedzieć, że co jakiś czas przechodzę nowe zajawki designerskie, tym razem padło na płytki heksagony, a była to miłość od pierwszego wejrzenia!

Kiedy je zobaczyłam w jednym z salonów od razu między nami zaiskrzyło, wtedy już wiedziałam, że w najbliższym czasie zostaną wykorzystane w jakimś projekcie. I tak też się stało, trafiłam klienta któremu również udzieliła się moja euforia na ich punkcie i postanowiliśmy, że będą stanowić główny punkt łazienki. Nie mogę się doczekać kiedy je zobaczę, na razie zostały zamówione, czekamy na realizację i ruszenie z pracami remontowymi.

Na moim facebook możecie śledzić na bieżąco projekty i realizacje których ze względu na brak czasu nie uzupełniam na blogu, aby tam zajrzeć klikajcie facebook bądź po lewej stronie na odnośnik, tak samo jest z instagramem znajdziecie tam o wiele więcej niż na blogu.

Zostawiam kilka inspiracji i zabieram się za rysunki techniczne do kolejnego projektu:)






Zdjęcia pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz